Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Grupul Renault anunta „Drive the Future“, un plan strategic ambitios pe urmatorii 6 ani!

„Drive the Future“! Acesta este numele noului plan strategic pe urmatorii sase ani, anuntat vineri, 6 octombrie, de presedintele si CEO-ul Groupe Renault, Carlos Ghosn, prin care se urmareste o cifra de afaceri anuala de 70 de miliarde de euro (la nivelul ratei de schimb din septembrie 2017), o marja operationala de atins pana la finalizarea planului de 7%, cu un prag minim de 5% si un flux pozitiv de numerar in fiecare an. „Drive the Future“ corespunde viziunii Groupe Renault: mobilitate durabila pentru toti, in prezent si in viitor.
 

In cadrul planului, Groupe Renault estimeaza o crestere a vanzarilor cu peste 40%, ceea ce reprezinta peste 5 milioane de vehicule vandute, fata de 3,47 milioane de vehicule (incluzand Avtovaz consolidat la 31 decembrie 2016) vandute in 2016. In paralel, Grupul isi va largi gama de produse, inclusiv vehiculele utilitare si modelele electrice noi cu zero emisii si se va baza pe succesul gamei Global Access, anunta compania. Planul va capitaliza proiectele de cercetare si dezvoltare, precum si economiile la scara mondiala ale Aliantei Renault – Nissan – Mitsubishi, cea mai mare alianta din lumea auto la nivel mondial, pastrandu-si disciplina financiara si profitabilitatea.
„Drive The Future“ este construit pe o baza solida obtinuta in planul anterior al Groupe Renault, Drive the Change, care a generat rezultate record de crestere si profit operational, sinergii marite ale Aliantei cu Nissan, a consolidat regiunile Grupului, a extins gama de produse si a intarit pozitia de lider pentru vehiculele cu zero emisii in Europa. „«Drive the Future» are ambitia de a realiza o crestere puternica si durabila beneficiind de investitiile in regiuni si produse cheie, capitalizand resursele si tehnologiile Aliantei si imbunatatindu-ne competitivitatea. Pornind de la angajamentul salariatilor Renault, acest nou plan va folosi din plin potentialul nostru pentru a inova si a creste intr-o industrie care evolueaza rapid”, a declarat Carlos Ghosn, Presedinte-Director General al Renault.
Planul cuprinde urmatoarele elemente esentiale:
O crestere globala profitabila:
• 21 de lansari de modele de vehicule
• Consolidarea pozitiei in Rusia prin Renault si investitii in AVTOVAZ (Lada)
• Accelerarea activitatilor din China, noi joint-venture strategice pentru vehiculele electrice si vehiculele utilitare
• Dezvoltarea activitatilor din Brazilia, India, Iran
Efecte de scara si tehnologii ale Aliantei pentru a sustine cresterea:
• 4,2 miliarde de euro economii Monozukuri pe toata durata planului
• Platforme comune – 80% din vehiculele Groupe Renault
• Investitii cercetare si dezvoltare – 18 miliarde de euro pe sase ani, cu un efect multiplicator datorita Aliantei
• Vehicule conectate – 100% vehicule conectate, in pietele reprezentative
• Vehicule autonome – 15 modele autonome
• Noi servicii de mobilitate – Mobilitate la cerere „ride-hailing”, servicii de taxi robot la finalul planului.
Si, de asemenea, activele cheie ale Groupe Renault:
• Globalizarea gamei de vehicule utilitare usoare (VU); Grupul, devenind un actor global major
• Extinderea gamei Global Access a grupului, al carei succes a fost deja confirmat
• Leadership pentru vehiculul electric – 8 modele electrice, 12 modele electrificate
• RCI Bank and Services – fidelizarea clientilor si diversificarea serviciilor conectate si de mobilitate.
Planul include si investitii in digitalizare la toate nivelurile Grupului, recrutarea de talente noi si dezvoltarea de competente.

Articole similare

Ad